כיצד אבן סלייב יכולה להעניק למצבה מכל הסוגים מראה מיוחד ומרשים

פתיחה: בחיפוש אחר מצבה מעוצבת ואיכותית, אבן סלייב מהווה אופציה מעניינת ונוחה מבחינת המחיר. חומר זה, המשמש לבניית מצבות, מציע מגוון רחב של עיצובים ואפשרויות, מאפשר ליצור מצבה ייחודית ומרשימה להנצחה ראויה של מנוח/ה היקר לכם. במאמר זה נבחן את היתרונות של אבן סלייב ומה כדאי לקחת בחשבון ונוגע לתחזוקה עתידית שמצבות אבן סלייב דורשות, ונספק מידע חשוב למחפשי מצבות קבורה מעוצבות.

מהי אבן סלייב ומדוע היא מתאימה למצבות קבורה?

אבן סלייב שמקורה בהרי ירושלים היא סוג של אבן טבעית. היא מאופיינת בחוזק רב ומגיעה בגוונים וורודים, אדומים, צהובים ואדמה המעניקים לה מראה ייחודי ומרשים המזכיר את שמה הנוסף אבן שלהבת, שם נוסף זה הוענק לה ע"י בונה מצבות מהוותיקים בענף, אומן המצבות ליאור ילוז מחברת מצבות ברקת. אבן זו נחשבת לחומר איכותי ועמיד, המתאים היטב לבניית מצבות קבורה.

היתרונות של אבן סלייב למצבות קבורה

אבן סלייב מציעה מספר יתרונות משמעותיים עבור מצבות קבורה:

  1. עמידות גבוהה - אבן סלייב היא חומר עמיד מאוד בפני שחיקה, מזג אוויר ופגעים אחרים, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור מצבות קבורה.
  2. מראה אסתטי - העיצובים והגוונים הייחודיים של אבן סלייב מעניקים למצבה מראה מיוחד ומרשים, המתאים לכל סגנון ואווירה.
  3. מחיר נוח - בהשוואה לחומרים אחרים המשמשים למצבות, אבן סלייב היא בעלת מחיר יחסית נוח, מה שהופך אותה לבחירה נגישה עבור רבים.
  4. גמישות עיצובית - ניתן לעצב את אבן סלייב בדרכים שונות, להוסיף חריטות, ציורים או כל אלמנט אחר שיעניק למצבה אופי ייחודי.
  5. אבן סלייב מתאימה לכל סוגי המצבות: מצבות יחיד/ה (למנוח יחיד/ה), מצבות כפולות (על שתי חלקות צמודות) מצבות משפחתיות (מצבות מעל חלקת קבר אחת בה נקברים בני משפחה בעומקים שונים) ומצבות קיר (מצבות סנהדרין לקבורה בכוכים)
  6.  עליכם לקחת בחשבון שמדי מספר שנים יהיה עליכם לשטוף ולנקות המצבה ובמקרים מסוימים לטפל בה באופן מקצועי ע"י חידוש המראה. מחיר חידוש מצבה נע בין 600 ועד 1200 ש"ח בהתאם למצב המצבה טרם לחידוש. את השטיפה וניקוי המצבה תוכלו לבצע בעצמכם חינם או לשכור בעל מקצוע כשמחיר ניקוי מצבה מקצועי נע בין 250 - 300 ש"ח.

מגוון עיצובים ואפשרויות למצבות קבורה באבן סלייב

אבן סלייב מאפשרת מגוון רחב של עיצובים למצבות קבורה, החל מעיצובים קלאסיים ועד לעיצובים מודרניים ייחודיים. ניתן למצוא מצבות בצורות שונות, בגדלים משתנים, עם חריטות, ציורים או כל אלמנט נוסף שיעניק למצבה אופי אישי ומיוחד.

מחירי אבן סלייב למצבות קבורה

אחד היתרונות המשמעותיים של אבן סלייב הוא המחיר הנוח יחסית. בהשוואה לחומרים אחרים המשמשים למצבות, כגון גרניט למצבות וסוגים מסוימים של שיש למצבות. אבן סלייב מציעה מחירי מצבה תחרותיים יותר. הדבר הופך אותה לבחירה נגישה עבור משפחות המעוניינות בהנצחה מכובדת ואיכותית של יקיריהן.

סיכום

אבן סלייב מהווה אופציה מעניינת ואיכותית עבור מצבות קבורה. חומר זה מציע עמידות גבוהה, מראה אסתטי ייחודי, גמישות עיצובית ומחיר נוח יחסית. עבור מחפשי מצבות קבורה מעוצבות, אבן סלייב מהווה בחירה מצוינת להנצחה מכובדת של יקיריהם.




לסיוע של בונה מצבות מיומן מצוות מצבות אבן יקרה: 050-2299037 | מלא/י טופס עיצוב


אנשים שמחפשים מידע על אבנים, שיש, גרניט וסלעים למצבות מחפשים גם

דוגמאות של מצבות



דוגמאות של מצבות קיר

הערה: החברה הבונה עבורנו את מצבות קיר היא חברת מצבות קיר, המובילה בארץ במצבות קיר (סנהדרין)

מצבה בדרך הנכונה 

איזה מצבה אתם צריכים

מדריך אבנים, שיש, גרניט, סלעים וחומרים נוספים למצבות

מדריך מצבות השלם

מדריך מחירי מצבות

מדריך כיתוב מצבות

אלבום (קטלוג) מצבות כללי

אלבומים (קטלוגים) מצבות על פי סוגי קבורה

כיצד מבצעים כיתוב מצבה חינם בשיטת עשה זאת בעצמך

מידע על תחום מצבות אונליין

לתקנות בתי העלמין בישראל

למידע מעודכן על מצבות, על קבורה ובתי עלמין

לאיתור קבר או מצבה של נפטר וניווט עד הקבר לחצו כאן

מדריך הלכות ודיני אבלות

מצבות בלוג, בלוג המצבות שלנו


| מצבות אבן יקרה | קטלוג מצבות | קטלוגים לפי סוג | שיפוץ מצבה | חידוש אותיות | בתי נר למצבות | ניקוי מצבות | מחירי מצבות, אביזרים למצבות ושירותי מצבה הנוספים | ייעוץ חינם |

| מצבות אבן יקרה בכל הארץ |